En vecka kvar...

Heej! Har fixat designen, ville ha det enkelt o så... Whatever.
I söndags träffade jag bästis Ninush aka Nina. OMG hennes lillebror är ju sjukt söt, Nima heter han. Så jäävla gullig. I alla fall, vi var i Vällingby och hade det skitkul, för det var så längesen det bara var vi två, det har alltid varit någon med oss så det var kul när vi träffades själva. Vi gick runt i affärer och köpte lite grejer. Sen satte vi oss på McDonalds och åt lunch men hennes Chicken-burgare var inte klar när vi stod vid kassan så dom sa att dom skulle komma med den om några minuter, fast när det hade gått typ en halvtimme och dom ändå inte hade kommit med den så sa jag till Nina att hon borde gå och klaga, så det gjorde hon och hon fick den på direkten, haha, Nina, Nina. Tiden gick så fort och när vi skulle skiljas åt så var det tråkigt eftersom vi inte ska ses på två månader efter att jag åkt, men vi bestämde att vi skulle ses igen den här veckan! Det var min söndag, det.
Igår skulle jag träffa Nicole men jag var så himla trött för att jag hade vaknat tidigt på morgonen för  att åka till algeriska ambassaden för att fixa algeriskt ID-kort så jag orkade inte träffa henne, men vi ska träffas under veckan innan jag åker bort. Hör du det, Niiiiiiiiiiiicooooooooooooleeeeeee?! Haha, så skön den där bruden är x)

Skriver ett till inlägg snart ♥




Kommentarer
Postat av: Niiiinussshh :)

hej saaraahh, heheh min CHICKEN BURGARE!! hahah, hur som helt älskar dig mest, åker snart :( men men.. skriv mer i bloggen

2009-06-24 @ 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0