Idag

Jag kom precis hem från Centrum, där jag köpte lite grejer jag behöver till imorgon under resan. Asså shit, det är ju skitvarmt ute. Jag hade på mig vita shorts och en ljusblå -och vitrandig tröja på mig. Och flipflop.
Jag köpte Vaselin, sånt där godissnöre, klubbor och så var det nåt mer, kommer inte ihåg. Resten ska jag köpa imorgon under dagen för jag åker på kvällen. 19.25 lyfter planet. Omg, jag blir alltid så jävla rädd när den landar, då jag alltid tror att planet ska typ välta eller nåt, så jag verkligen blir helt vit i ansiktet, mitt hjärta slår skitsnabbt och så. Läskigaste delen av flyget. nu är det värre, efter att man hört talas så mycket om det där planet 447 som försvann i havet. Shit... Aja, nu får jag sluta skrämma upp mig själv, det ska nog gå bra imorgon, hoppas jag.

Ska titta lite på tv nu, det är Run's House - maraton på MTV, och programmet är ju sjukt skönt, så det ska jag titta lite på, sen vet jag inte vad jag ska göra, får väl hitta på nåt senare. 

Ciao









Rest in Peace

Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer att sakna dig hunnybunny, hahah! <3

2009-06-28 @ 19:02:24
URL: http://srs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0