Igår

Igår så gick jag till Gina Tricot för att köpa lite grejer, som kläder som jag ska ta med mig till Algeriet. Hem fick jag med mig 4 tröjor och alla från Gina. Ni kanske får se bild senare men jag orkar inte ladda upp dem just nu, så kanske senare, men jag lovar inget. Det var någonting mer..... Juste, när jag gick hem igen så var klockan runt sju och jag satte mig vid datorn och spelade lite, gjorde inget speciellt. Sen var jag tvungen att packa, för idag så ska pappa köra in resväskorna till Arlanda, så att vi slipper ta dem imorgon. han lägger in dem i något skåp under natten eller så. Så jag packade mina kläder. Jaa, det var nog allt.


Idag under kvällen åker Ninush till Grekland så jag önskar dig ett skitbra sommarlov så ses vi när jag kommer tillbaka, förresten så kommer jag vara brunare än dig ;-) men vi får ta och prata innan du går på planet så kan jag säga det till dig direkt! Haha. 
 



Pussis







Rest in Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0