MJ

 
You Rock My World - Michael Jackson



R.I.P Michael Jackson, min största idol genom tiderna,
You Are Not Alone


Finns inte en enda låt som han har gjort som jag inte gillar och så är det bara. Han var verkligen omtyckt av alla, finns nog inte en enda människa som inte gillar självaste MICHAEL JACKSON, bokstavligt talat GALET! Han var en grym sångare, och en galet bra dansare, den bästa i världen, det har jag alltid tyckt.
Och min största dröm som var att träffa honom........ Han kommer alltid finnas i mitt hjärta,
vi älskar dig.
Hoppas du får vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Helena

Han var cokså min idol

2009-06-27 @ 19:25:39
URL: http://sunlightlovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0