pernilla, läs!

"Fast en sak som just nu drog ner min dag ganska mycket, fast orkar egentligen inte bry mig, men det kändes bara så himla dåligt. Min kompis Sarah, ni har hört om henne ibland, tyckte jag var taskig för att jag inte nämnde mina vänner nu under sommarlovet att jag glömt dem och så. (hon sa det på mess) och sen så när jag kollade hennes nya blogg precis så sitter hon och nämner Nina hit och dit. Visst det är inget fel på det, kul att dem hittar på saker och så även fast jag inte är med. Men hon ska inte halft skälla ut mig och sen göra samma sak själv. Skita helt i mig. Känns så himla falskt av henne. Och det vet hon om, jag har redan sagt det. Så det drog ner min dag ganska mycket nu faktiskt."


pernilla, du kanske tog det fel när jag skrev smset men jag skämtade, ironi i rösten. vadå, jag fattar faktiskt inte vad du menar med att jag nämnt nina hit och dit, men vi var med varandra den dagen och då skrev jag vad jag gjorde? och hon bad mig skriva mer i bloggen? pernilla, jag fattar inte vad det är med dig, jag har känt mig jävligt ute när jag är med dig och nina, du snäser på mig hela tiden och får mig att verka dålig, såvitt jag vet har jag inte gjort det mot dig? och du säger ju till nina att "jag borde acceptera att jag inte kan vara mer er två hela tiden"? jag har velat säge det till dig jättelänge men inte velat för jag har trott att du skulle bli arg och sluta snacka med mig? Och neej, jag skiter inte i dig, det är ju för fan alltid jag som skriver till dig, undrar hur du mår så får jag bara korta svar tillbaka, när var det senast du skrev till mig först? när var det senast du kallade mig din bästa vän? förlåt om du tagit allt som om jag skitit i dig, för det har jag inte, däremot känns det som om du skitit i mig.

Kommentarer
Postat av: nina

tjejer mina sötisar snälla ta det lungt det e sommarlov chilla, puss på er båda

inlägget e nog lite barnsligt men aja, love from me

2009-06-25 @ 22:44:11
Postat av: Louise Eriksson

oj oj , jag tycker iaf om pernilla.

Små flickor , det där löser ni (:

2009-06-28 @ 23:48:22
URL: http://stulenungdom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0