Varför just Michael Jackson?

Varför just han? Varför just Michael Jackson? det kom som en stor, jävla chock när jag hörde det igår kväll. Han var ju för fan min favoritartist, jag älskade verkligen hans musik. Och nu finns han inte längre. Han fick en hjärtattack igår klockan 21.21 svensk tid. Han har gått igenom så mycket i sitt liv, så det var väl för mycket för hans hjärta att ta. Själv har jag alltid stått på Michael Jacksons sida och aldrig aldrig aldrig trott på ett skit media skrivit om honom, och det hoppas jag att ni inte heller har gjort. Tänk er hans tre barn, utan sin hjälte till pappa. Han som spelade in en skiva tillsammans med sin son bara förra veckan.
Jag kommer i alla fall alltid älska han och hans musik.




MichaelJackson.jpg MichaelJackson image by rnbmusicblogdotcom1






The One and Only King of Pop,
Michael Jackson

Kommentarer
Postat av: oliver

rip legenden

2009-06-27 @ 18:50:18
Postat av: Anonym

rest in peace

2009-06-27 @ 18:50:33
Postat av: Samma Stina

Jag blev så chockad när jag fick reda på det!

Vila i Frid

2009-06-27 @ 19:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0